torsdag 30. desember 2010

Julegåver

Eg likar mykje betre å gje gåver enn å få. Det aller kjekkaste er å gje vekk heimelaga gåver. Her er nokre bilete av heimesydde gåver som eg gav vekk i år. Hadde egentleg tenkt å ta bilete av alt eg laga, men jula kom så frykteleg fort i år (igjen) at eg ikkje fekk tid.
Myntpung

Lap top sleeve

iPhone case. Det var ikkje akkurat denne eg gav bort. Denne vart for liten, så eg måtte syn ein ny

Myntpung

Strikkepinneetui til mi kjære søster "Spøtolina"

Strikkepinneetuiet, sammenbretta og lukka med trykknapp



















































































Myntpung
















Eit innlegg om min eigen julegåvefangst kjem litt seinare. Fekk mykje fint som eg er veldig takksam for!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...