søndag 12. desember 2010

11. desember

I dag har eg lyst å dele ei historie frå ballrommet på IKEA (der eg jobber). Alle barna får på seg ein vest med nummer på. Desse går frå 1-16 og det er heilt tilfeldig kven som får kva nummer. Det er mange, spesielt av dei yngste, som trur det er alderen deira dei får. Det var litt bakgrunn for historia, her kjem den:

Barn: Damen, damen (eg svarer ikkje med ein gang), damen, DAMEN!
Eg: Ja, kva er det?
Barn: Du tok feil
Eg: Feil ka då? (barnet hadde vore der ei stund, og eg hadde tulla ein del med ho og søstra. Eg kom likevel ikkje på kva eg skulle ha teke feil på)
Barn: Eg er ikkje tre år, eg er fire, nei, fire OG eit halvt!
Ho var tydeleg fornærma fordi eg "trudde" ho var tre år. Fantastisk!

Dagens fun facts
  • 1718 – Karl XII fall på Fredriksten festning
  • 1946 - Unicef vart grunnlagd
  • 1958 – Øvre Volta erklærte seg selvstendig frå Frankrike.
  • 1967 - Idar Vollevik vart fødd
  • 1969 - Stig Inge Bjørnebye vart fødd
  • 1972 - Apollo 17 vart den sjette og siste Apolloferda som landa på månen
  • 2001 - Kina slutta seg til WTO
Så litt julestemning heilt til slutt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...