onsdag 1. desember 2010

Dagleg desember (December daily) 1. desember

I år tenkte eg at eg skulle lage ein slags adventskalender på bloggen min. Eg har valt å kalle det "dagleg desember" etter inspirasjon frå Fiona (og Christian) sin blogg i fjor der dei hadde "December Daily". Deira konsept var å ta bilete kvar dag og leggje ut. Min "daglege desember" vert nok litt meir variert. Her vil du finne bilete, julesongar eg likar, youtube-snuttar som set meg i julestemning, fun facts om dagens dato etc.
 
 



Dagens fun facts
  • 1521 - Pave Leo X døydde
  • 1835 - HC Andersen publiserte si første eventyrbok.
  • 1906 - Jakob Sande vart fødd 
  • 1913 - Ford Motor Company introduserar samlebandet
  • 1947 - Tore Skoglund vart fødd
  • 1955 - Rosa Parks nektar å gje frå seg plassen sin til ein kvit mann
  • 1982 - Michael Jackson gav ut singelen "thriller"

















Beklager den dårlege kvaliteten på bileta. Eg fann ikkje kameraet mitt, så måtte bruke mobilen.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...