torsdag 5. november 2009

Ei ny oppdaging

I dag har eg gjort ei fantastisk oppdaging! Lesesalen på skulen. Har snart gått 1,5 år på NLA og knapt vore innom lesesalen. Det vil seie at vi stakk nasa inn den aller første dagen vi var på skulen. Det var heile mi erfaring med den.

I morgon er det innleveringsfrist på ei oppgåve vi har hatt lang, kanskje litt for lang, tid på. Som eg sa i tidlegare innlegg har eg ei svak side ved å utsetje det eg skal gjere. Så i dag fann eg ut at eg måtte gjere eit grep. Rett etter undervisninga gjekk eg opp på lesesalen, fann fram PC og begynte å jobbe. Den første timen var eg heilt aleine. Nesten slik at det var litt skummelt. Det var mørkt overalt og eg høyrde lydar av folk som låste dører i gangen. Eg måtte seie til meg sjølv at det berre var folk som var ferdige på jobb og at det ikkje var farleg...

Ettekvart kom det tre stykk som tydelegvis skulle samarbeide om ei oppgåve. Etter litt diskusjon fann dei ut at det var best at dei heller fann seg eit grupperom, slik at dei ikkje skulle forstyrre dei andre som satt der, altså meg. Ein fin ting å gjere. Så kom det to andre som også satt der å jobba ei stund, men dei gjekk før meg.

Trur dette må vere ei av dei beste oppdagingane eg har gjort på skulen. Det freistar til gjentaking!

1 kommentar:

  1. Hipp hurra for ny blogg!!!! =D Tommmel x 2 opp for deg!

    Lesesalen kan være et artig sted å være iblant - det skal være sikkert! Mye morsomt å følge med på der, sånn når man en gang iblant skulle miste konsentrasjonen... Men det skjer jo selvfølgelig veldig sjelden. Hihi.. ;)

    Vet du - jeg var faktisk på NLA når jeg gikk på bibelskolen i grimstad! Vi var på turné med musikklinja og var innom og sang noen sanger i kantina der! Haha...

    Håper det gikk bra med innleveringsoppgava di!! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...