fredag 27. november 2009

Gud har omsorg for sine barn

I dag vart eg minna om noko som hende meg for omlag ei veke sidan. 
Eg var på veg heim frå bibelgruppe. I bilen sat eg og småprata med Gud. Då eg nesten var heime sa Gud  "her må du vere forsiktig, for her er det hjort". Eg har lært at det er smart å gjere som Gud seier. Difor tok det sjølvsagt roleg og etter berre omlag 50-100 meter møtte eg ein flokk hjort som kryssa vegen! Då var det berre å stå heilt i ro og la dei passere.
Gud er god, og han er ein utruleg praktisk Gud!

1 kommentar:

  1. So cool Lillian! I just found your blog, and thought I would leave a little greeting from Denmark!I loved reading your delightful nynorsk (although admittedly it was a bit of a struggle! ha ha!). Take care, dear friend :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...