søndag 12. juni 2011

UTDANNA..!

På torsdag hadde eg aller siste eksamen på NLA Høgskolen. Vertfall i denne omgang. Eg er no utdanna førskulelærar og begynner i jobb allereie neste mandag. Det har vore tre fantastiske, utfordrande år. Eg har utvikla meg mykje som menneske og fagperson. Det er mange ting eg ser anleis på no enn for tre år sidan! Eg gleder meg skikkeleg til å komme i gang med arbeidet. No skal eg ut i barnehagen og setje i verk alt det eg har lært gjennom dei tre åra. Eg er sikker på at det første året vert eit hardt år, for det er nok sant som mi kloke mor seier: "Det er no du skal lære deg yrket ditt".

I dag har det tradisjonen tru vore open gård på Spurkeland hjå Ole Kristian og Silje. I år var eg klovn saman med Pete. Det er moro å spele samen med ein så dyktig fyr som han. Då flyt alt så mykje lettare og vi treng ikkje øve noko særleg for å bli heilt samstemte.

Her kjem nokre bilete frå "showet":




3 kommentarer:

  1. Åååå, gratulerer så mye, Lillian!!! Tenk at du er ferdig!!! =D Genialt!!! Gleder meg til å høre hvordan det blir i jobb fremover!!
    Fantastiske bilder av klovnene forresten!! Hihi!

    SvarSlett
  2. Så fine klovner!!! Gratulerer så mye som ferdig førskolelærer vennen!! Det er nå det begynner!!! :-) klem

    SvarSlett
  3. Takk jenter..! Gleder meg veldig til å komme meg ut i jobb!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...