søndag 30. mai 2010

Min Gud er sterk og mektig

"Min Gud er så stor
så sterk og så mektig
Det fins ingenting
han ikke kan"

På tysdag var eg på fjelltur med klassen og på vegen ned att til skulen sklei eg på ein stein og vrikka foten. Dei siste dagane har foten vorte noko betre, men framleis var det veldig vondt å gå. Eg kunne ikkje bøye den skikkeleg utan at det var frykteleg vondt.

I føremiddag var eg på ei samling i menigheita mi (Kristent Fellesskap). I løpet av lovsangsstunda var det ein som kom fram og sa at han trudde Gud hadde sagt at det var nokon som hadde smerter oppå høgre fot. Eg visste det var meg det var snakk om og ville springe fram med ein gang, men han "vart jo aldri ferdig å snakke". Det kjendes vertfall slik ut. Då han hadde snakka ferdig, kom eg fram og han og nokre til la hendene på meg og bad. Medan dei bad, kjende eg at smertene gradvis slapp taket, og etter ei lita stund var dei heilt vekke.

Gud er god og han har omsorg for sine barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...