onsdag 14. april 2010

Vi er i gang med praksis. Det er kjempegøy, men er ganske sliten etter å ha snakka engelsk med små barn ein heil dag. Vil dele ei lite oppleving eg hadde i dag:

I utetida etter lunsj leikte eg politi og røvar med nokre barn. Ein slik leik er som ein magnet og etterkvart hadde eg minst ti barn etter meg. Eg var røvar, og dei var politi. Dei ville setje meg i fengsel og eg lata som eg ikkje ville. "Please let me go! Pretty please.." Den eine politijenta var ganske streng med meg: "Your pretty please will NOT get you out of here! Face against the wall"! Skal seie dei kan det her i junaiten... Leiken vart avbroten av at eg fekk beskjed om å gå. Den samme strenge jenta fulgte meg til døra. På vegen spør ho meg: "kan ikkje du vere her til bursdagen min"? Eg: " Eg trur ikkje eg kan det". Ho: Vær så snill..." Eg tenkte at det kunne jo hende ho har bursdag medan vi er her, så eg spurte kortid ho har bursdag. "14. september" Sjølv om eg kunne ønskje eg kunne vere så lenge måtte eg seie som sant var at det kunne eg ikkje. Det er ei ære å verte invitert i barnebursdag, så det er tydeleg at eg har gjort inntrykk!

Elles har vi utforska området vårt endå litt til. Vi er så varme i trøya på Walmart at vi har begynt å bruke self checkout:














ALT må advarast mot














Når vi forlet rommet vårt ser senga slik ut:









Og når vi kjem heim har det skjedd noko:









(Fint å bu på hotell)


Desse fuglane er alle stader:

1 kommentar:

  1. Så kjekt å høre at du koser deg! Gleder meg til å høre mer når du kommer hjem! Be blessed to be a blessing:-)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...