onsdag 18. juni 2014

Storfint besøk!

Eg har vore så heldig at eg har hatt gode, vakre kloke Isabell på besøk. Planen var eigentleg å bruke heile laurdagen på "stranda". Men sidan det var umenneskeleg kaldt i sjøen og ingen av oss hadde noko særleg lyst å bade, gjekk vi heim att etter ein liten time. Der fann vi fram symaskina mi og Isabell fekk "gå berserk" i stofflageret mitt. Først ville ho lage ei veske til sin nyinnkjøpte mobiltelefon. Denne vart ho så nøgd med at ho gjerne ville avansere litt. På ny var det å ta eit djupdykk inn i stofflageret. Der fann ho eit grønt og blomstrete stoff som ho ville lage skjørt av.



Full konsentrasjon og eit meget overraska utrykk når ho oppdaga kor flott mobilveska vart!


Tøffaste jenta i gata, i eigesydd skjørt!!!


Eg storkoste meg heile helga og det trur eg jammen meg Isabell gjorde og. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...