tirsdag 11. mars 2014

Kjøredressar til tvillinggutar...

Dette er eit mønster eg har vorte glad i. Dressen kjennes mjuk ut mot kroppen på grunn av bomullsjerseyen inni, men er likevel varm og god på grunn av den tjukke ulla utanpå. Desse to dressane er nr 4 og 5 i rekka. Eg har fått ei bestilling på ein til, så dette er tydelegvis ei suksessoppskrift. 



Storesøstra til tvilinggutane fekk aldri noko barselgåve då ho vart fødd (eg var travelt oppteken med innspurt på studiet mitt). Derfor passa det utmerka med ei storesøstergåve til henne. Denne enkle spenserkjolen var veldig gøy å sy. Ekstra moro var det å oppdage at stoffet eg kjøpte i Riga for halvanna år sidan passa perfekt til ullstoffet frå stoff og stil. 









                                                   


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...