tirsdag 22. februar 2011

Ommøblering

Våren for to år sidan, då eg las til eksamen, sette eg inn eit arbeidsbord i stova. Dette var ei mellombels løysing, men sidan den gangen har det bordet fungert som spisebord. Det pleier å vere slik med mine planar, at det tek litt tid før eg gjer noko med dei. Dette ikkje eit unntak. I det siste har eg vorte ganske lei av å ha det store bordet midt i stova, så i dag bestemte eg meg for å gjere noko med det. På syrommet mitt har eg hatt eit spisebord, og det har lenge vore planen å bytte om på desse to borda. Problemet har vore at eg må ta av beina på spisebordet for å få det gjennom dørene og det har vore eit litt for stort tiltak heilt til no. Eg fekk ein drill til jul hjå tante og onkel i Stavanger, så no gjekk denne jobben lett som ein leik. Eg snudde bordet andre vegen og syns det vart mykje finare enn å ha det på tvers.
Den fine lampen til venstre i bilete fekk eg av husvertane mine. Dei rydda ut av eit rom dei har disponert i huset
og skulle kaste den. Fin, ikkje sant?

Det "nye" spisebordet som mamma og pappa kjøpte på garasjesalg i si tid


Endeleg kom det nydelege biletet eg fekk av Martha til jul på veggen.

Må jo vise fram den flotte skjenken min og
Har bytta ut julekulene i vindauga med fine lykter frå Hemtex

Mogleg eg ikkje kan kalle det ommøblering likevel, sidan eg strengt tatt ikkje har endra noko særskilt. Stova ser ganske lik ut som før, men det gjer godt å vite at det faktisk er eit spisebord, og ikkje eit arbeidsbord, som gøymer seg under duken.

3 kommentarer:

  1. Det ble jo fint det :)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det Lillian!! Lampa var jo bare kjempe kul! Og skjenken og bildet!! Ja alt var nydelig!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...