søndag 9. mai 2010

Salt Lake City

No er eg på Salt Lake City International Airport og ventar på flyet som skal ta meg til Bozeman og Debi. Eg gledar meg heilt sjukt masse til å sjå ho og den vesle familien hennar! Som alt anna her i dette landet er flyplassane kjempestore. Eg kom ut av flyet mitt og fann gate E83 som eg skulle borde flyet frå (trudde eg). Eg rigga meg til med PC og greier og tenkte at eg skulle kose meg litt med å sjå bilete frå praksisopphaldet og greier. Den gang ei. Då PCen endeleg var oppe og gjekk og eg var klar (dei som kjenner PCen min, veit at det ikkje er gjort i ein augneblink) kom det ei melding over høgtalarane: Alle som skal til Bozeman må skifte gate til B6. Det er heilt i den andre enden av flyplassen, så då var det berre å pakke saman sakene og leite opp denne gaten. Håpar det var siste gateendring, for det var laaangt å gå...

1 kommentar:

  1. Det er så fantastisk å lese om alt du opplever i Usa Lillian! Håper resten av oppholdet blir like flott:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...